КВАЛИФИКАЦИОННИ КУРСОВЕ

.............................

Курсове с присъждане на квалификационни кредити

СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ ИГРИ И ИНТЕРАКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ПОЗНАВАТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНА ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА

МАТЕМАТИЧЕСКА ПРИКАЗКА – МЕТОДИЧЕСКИ АСПЕКТИ ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПОЗНАВАТЕЛЕН ПРОЦЕС В ДЕТСКАТА ГРАДИНА ЧРЕЗ ИКТ

РАБОТА ПО ТЕМАТИЧНИ ПРОЕКТИ В ДЕТСКАТА ГРАДИНА ЗА ФОРМИРАНЕ НА ДИГИТАЛНИ УМЕНИЯ У ДЕЦАТА

СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ КНИЖКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ПОЗНАВАТЕЛНАТА АКТИВНОСТ НА ДЕЦАТА ОТ ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

УПРАВЛЕНИЕ НА СТРЕСА В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА

АНИМАТИВНИЯТ ПОДХОД В ОБРАЗОВАНИЕТО

ИЗВЪН ЗАНИМАЛНЯТА – МОДЕЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ПЕДАГОГИЧЕСКОТО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕКИПНАТА РАБОТА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

ИЗПОЛЗВАНЕ НА МУЛТИМЕДИЙНИ УРОЦИ, СОФТУЕРНИ И ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ В ЧАСОВЕТЕ ПО МАТЕМАТИКА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

ФОРМИРАНЕ НА ДИГИТАЛНА ГРАМОТНОСТ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА СТЕПЕН

ФОРМИРАНЕ НА ДИГИТАЛНА ГРАМОТНОСТ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА СТЕПЕН ЧРЕЗ РАБОТА ПО УЧЕБНИ ПРОЕКТИ

ПРОЕКТНО-БАЗИРАНО ОБУЧЕНИЕ – БАЗА ЗА ФОРМИРАНЕ И ПОВИШАВАНЕ НА ДИГИТАЛНАТА ГРАМОТНОСТ НА УЧЕНИЦИТЕ

СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНИ ЗАДАЧИ И МАТЕРИАЛИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КЛЮЧОВИТЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА ОБЩУВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖД ЕЗИК, МАТЕМАТИКА И ПРИРОДНИ НАУКИ ЧРЕЗ СЪВРЕМЕННИ ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ

ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИГРИ, ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИРУЕМИ ИГРАЧКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ДИГИТАЛНАТА ГРАМОТНОСТ НА УЧЕНИЦИТЕ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

РАБОТА В ЕЛЕКТРОННА СРЕДА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА

СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНИ КНИЖКИ ЗА АКТУАЛИЗИРАНЕ И ЗАТВЪРДЯВАНЕ НА ЗНАНИЯТА НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

ОБРАЗОВАТЕЛНИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ЕКИПНА РАБОТА

КРЕАТИВНИ ТЕХНИКИ ЗА ПРОЕКТНО-БАЗИРАНОТО ОБУЧЕНИЕ

ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ ПРИ ПРЕПОДАВАНЕ В ЕЛЕКТРОННА СРЕДА

РАЗРАБОТВАНЕ НА ДИДАКТИЧЕСКИ ЕЛЕКТРОННИ РЕСУРСИ ПО ОБРАЗОВАТЕЛНИ НАПРАВЛЕНИЯ И УЧЕБНИ ПРЕДМЕТИ (МАТЕМАТИКА; РОДИНОЗНАНИЕ, ЧО И ЧП; ....)

  ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПРОЕКТНО-БАЗИРАНО ОБУЧЕНИЕ В ОБРЗОВАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС

СЪЗДАВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕСУРСИ С CANVA - БАЗОВИ УМЕНИЯ

СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕСУРСИ

ТЕХНОЛОГИИ НА ЕКИПНА РАБОТА НА УЧИТЕЛИ (ТИЙМБИЛДИНГ)

АТЕСТИРАНЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ И СЪЗДАВАНЕ НА ПОРТФОЛИО - ТЕХНИКИ И ИНСТРУМЕНТИ

КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБРАЗОВАНИЕТО

ПОРТФОЛИО НА УЧИТЕЛЯ И ФИЛОСОФИЯ НА ПРЕПОДАВАНЕ

СТРАТЕГИИ НА ПРЕПОДАВАНЕ ЗА АКТИВНО УЧЕНЕ

ПЕДАГОГИЧЕСКИ СТРАТЕГИИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНОВАТИВНА, КРЕАТИВНА И ПОДКРЕПЯЩА СРЕДА

ПОДХОДИ И ТЕХНИКИ ЗА МОТИВАЦИЯ ЗА УЧЕНЕ НА НОВИТЕ ПОКОЛЕНИЯ УЧЕНИЦИ

УПРАВЛЕНИЕ НА СТРЕСА И ПРЕВЕНЦИЯ НА БЪРНАУТ В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА

НЕСТРАДИЦИОННИ ПОДХОДИ ПО ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТ

ОБРАЗОВАТЕЛНА ПСИХОМОТОРИКА В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

ОРГАНИЗАЦИЯ НА ОБРАЗОВАТЕЛНО-ВЪЗПИТАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС В ДГ ЧРЕЗ ПЛАНИРАНЕ НА ДЕЙНОСТИ НА ОТКРИТО

СПОРТНИТЕ ПРАЗНИЦИ - ТРАДИЦИЯ ИЛИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО

ИГРОВИ МОДЕЛИ НА ДНЕВНО ПЕДАГОГИЧЕСКО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ НА ОТКРИТО

 „ЕФЕКТЪТ НА ПИГМАЛИОН“ В ПРОЦЕСА НА ВЪЗПИТАТЕЛНО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ

ПОМАГАЩО ПОВЕДЕНИЕ НА ПЕДАГОГА В ПРОЦЕСА НА ВЪЗПИТАТЕЛНО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ

ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ С РОДИТЕЛИ В ПРОЦЕСА НА ПРИОБЩАВАНЕ НА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ

ПРЕВЕНЦИЯ НА НАСИЛИЕТО НАД ДЕЦА

КИБЕРСИГУРНОСТ И БЕЗОПАСЕН ИНТЕРНЕТ

МЕДИАТОРНИ ТЕХНИКИ ЗА ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА КОНФЛИТНИ СИТУАЦИИ В ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА

МЕТОДИЧЕСКИ АКЦЕНТИ ПРИ ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ

STEM (STEAM) КОНЦЕПЦИЯ В ОБРАЗОВАНИЕТО - ПРАЗКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ И МЕТОДИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ

ВНЕДРЯВАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ В ЧАСА ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА. СЪЗДАВАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ УЧЕБНИ РЕСУРСИ

ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ДЕФИЦИТИТЕ ПО БЕЛ В ПРОГИМНАЗИАЛЕН И ГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП

КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЕЛ В ПРОГИМНАЗИАЛНИЯ И В ПЪРВИ И ВЪВ ВТОРИ ГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП

ИНТЕРТЕКСТУАЛНИ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ЛИТЕРАТУРА В ПЪРВИ И ВЪВ ВТОРИ ГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП

ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ОБУЧИТЕЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ ПО БЕЛ ПРИ УЧЕНИЦИ БИЛИНГВИ, ЕМИГРАНТИ, БЕЖАНЦИ, ТЪРСЕЩИ И ПОЛУЧИЛИ МЕЖДУРАНОДНА ЗАКРИЛА В V - VII КЛАС

ДИАГНОСТИКА НА ГОТОВНОСТТА ЗА УЧИЛИЩЕ ПО БЕЛ

РАЗРАБОТВАНЕ НА ТЕСТОВИ БАТЕРИИ ЗА УРОКА ПО ЛИТЕРАТУРА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

ЛИТЕРАТУРНО ОБУЧЕНИЕ В ПОЛИЛИНГВАЛНА ЕЗИКОВА СРЕДА

ЕЗИКОВА, ЛИТЕРАТУРНА И БИБЛИОТЕЧНА ПЕДАГОГИКА - ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ И ПРОМЕНИ В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА

ПРЕПОДАВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК КАТО ЧУЖД ЕЗИК В УЧИЛИЩЕ

ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ОБУЧИТЕЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ПРИ УЧЕНИЦИ БИЛИНГВИ, ЕМИГРАНТИ, БЕЖАНЦИ, ТЪРСЕЩИ И ПОЛУЧИЛИ МЕЖДУРАНОДНА ЗАКРИЛА В НАЧАЛЕН ЕТАП

РАЗВИТИЕ НА СИЛНИТЕ СТРАНИ НА ХАРАКТЕРА ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА ПИСМЕНИ ТЕКСТОВЕ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

ПЕДАГОГИЧЕСКИ КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА РАБОТА С ДЕЦА В РАННО ДЕТСТВО

ФОРМИРАНЕ НА КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА БЪДЕЩЕТО В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

БЕЗОПАСНОТ НА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪЩИЩАТА

ИНТЕРАКТИВНИ МЕТОДИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО

РАЗВИВАНЕ НА УМЕНИЯ ЗА ОКАЗВАНЕ НА ПЪРВА ПОМОЩ В УЧИЛИЩНА СРЕДА

STEM ОБУЧЕНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ - ПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ

ПРОЕКТИРАНЕ И РЕСУРСНО ОСИГУРЯВАНЕ НА STEM ЦЕНТРОВЕ В УЧИЛИЩЕ

ЕМОЦИОНАЛНО ВЪЗДЕЙСТВАЩИ И МОТИВИРАЩИ ХИМИЧНИ ЕКСПЕРИМЕНТИ

ДИЗАЙН НА ОБУЧЕНИЕТО-ОБЩИ МОДЕЛИ И КОНКРЕТНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ ПО ХИМИЯ

ХИМИЧНИЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ХООС ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА - МОДУЛИ 1-4. ИНОВАЦИИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРИРОДНИ НАУКИ

КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРИРОДНИ НАУКИ

СТАНДАРТИ И НОМЕНКЛАТУРИ В ХИМИЯТА

УЧЕБНИЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ-ИЗПОЛЗВАНЕ НА МУЛТИМЕДИЙНО СЪДЪРЖАНИЕ И ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ

ФИЗИЧЕСКО РАЗВИТИЕ В РАННО ДЕТСТВО. КОМПЛЕКСНА ПРОМОЦИЯ НА ЗДРАВЕ В РАННА ДЕТСКА ВЪЗРАСТ /ОТ 1-6 Г./

ПСИХИЧНО РАЗВИТИЕ В РАННО ДЕТСТВО. ПРОМОЦИЯ НА ПСИХИЧНОТО ЗДРАВЕ ПРИ ДЕЦА В РАННА ДЕТСКА ВЪЗРАСТ /ОТ 1-6 Г./

ЛИЧНА ХИГИЕНА И ХИГИЕННИ НАВИЦИ НА ДЕЦАТА. ХРАНЕНЕ /ОТ 1-6 Г./

ПЪРВА ДОЛЕКАРСКА ПОМОЩ ПРИ ДЕЦА В РАННА ДЕТСКА ВЪЗРАСТ /ОТ 1-6 Г./

ФУНКЦИОНАЛНА ОЦЕНКА НА СПЕЦИАЛНИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ: ПОДХОДИ И ПРАКТИКИ

ДИФЕРЕНЦИРАНЕ И АДАПТИРАНЕ НА УЧЕБНОТО СЪДЪРЖАНИЕ ЧРЕЗ ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ И ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ 

ИНТЕНЗИВНОСТ НА ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ПОДКРЕПА И ЕФЕКТИВНА РАБОТА НА ЕКИПИТЕ ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЧНОСТНОТО РАЗВИТИЕ

ПРИЛАГАНЕ НА СОЦИАЛНО-ЕМОЦИОНАЛНО УЧЕНЕ  В ЧАСОВЕТЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

ДИНАМИЧНА КЛАСНА СТАЯ ПО МАТЕМАТИКА: ОТ ФРОНТАЛНО ПРЕПОДАВАНЕ КЪМ АКТИВНО УЧЕНЕ

ДИГИТАЛНИ ТЕХНОЛОГИИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА (5.-7. КЛАС)

АКТИВНИ МЕТОДИ И ЕКИПНА РАБОТА В ЧАСОВЕТЕ ПО МАТЕМАТИКА

РАБОТА В ОБРАЗОВАТЕЛЕН СОФТУЕР ПО МАТЕМАТИКА (5.-6. КЛАС)

ПСИХОЛОГИЯ НА ДЕТСКОТО РАЗВИТИЕ

ПСИХИЧНО РАЗВИТИЕ В ЮНОШЕСКА ВЪЗРАСТ

ПСИХОЛОГИЯ НА ОБЩУВАНЕТО

ЕФЕКТИВНО ЛИЧНОСТНО ПРЕДСТАВЯНЕ И РАБОТА В ЕКИП В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА

 ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДА НА ПСИХОДРАМАТА В ОБУЧЕНИЕТО 

 МЕТОДИЧЕСКИ ПОДХОДИ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ДИЗАЙН МИСЛЕНЕ В ОБУЧЕНИЕТО 

 ПОДХОДИ И МОДЕЛИ НА ОБУЧЕНИЕ В СМЕСЕНИ КЛАСОВЕ 

 МОДЕЛИ НА НАСТАВНИЧЕСТВО В ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА

 ИНОВАТИВНИ МЕТОДИ НА ПРЕПОДАВАНЕ ЗА АКТИВНО УЧЕНЕ

 ИНОВАТИВНИ МОДЕЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ОБУЧЕНИЕТО В ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ДЕН

 ЕКИПНИ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ МЕЖДУ ПЕДАГОГИЧЕСКИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ В ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ДЕН

 ФОРМИ И МЕТОДИ ЗА АВТЕНТИЧНО ФОРМИРАЩО ОЦЕНЯВАНЕ

 ТЕХНОЛОГИЯ НА ДИДАКТИЧЕСКИЯ ТЕСТ

 ЕФЕКТИВНИ МОДЕЛИ ЗА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ С РОДИТЕЛИ

 ЕФЕКТИВНИ ПОДХОДИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДИСЦИПЛИНАТА В КЛАСНАТА СТАЯ

 ЛИДЕРСТВО В ОБРАЗОВАНИЕТО

 РАЗВИТИЕ НА СОЦИАЛНА И ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА

 АКТУАЛНИ МОДЕЛИ ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ

 ГРАЖДАНСКО ОБРАЗОВАНИЕ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

 РАННА ДИАГНОСТИКА И ПОДКРЕПА НА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ С ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ

 АКТУАЛНИ МОДЕЛИ ЗА АКТИВНО УЧЕНЕ - УЧЕНЕ ЧРЕЗ ПРАВЕНЕ И УЧЕНЕ ЧРЕЗ ПРЕЖИВЯВАНЕ

 ОБУЧЕНИЕ ЧРЕЗ КАЗУСИ - ИНОВАТИВНА СТРАТЕГИЯ ЗА АКТИВНО УЧЕНЕ

 МОДЕЛИ НА СОЦИАЛНО-ЕМОЦИОНАЛНО УЧЕНЕ

 АРТ ТЕРАПЕВТИЧНИ ТЕХНИКИ В ОБУЧЕНИЕТО

 ТЕХНИКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА САМООЦЕНКАТА В ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС

ИНТЕРАКТИВНИ МЕТОДИ И ИГРОВИ ПОДХОДИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА МОТИВАЦИЯТА И АНГАЖИРАНОСТТА НА УЧЕНИЦИТЕ В ГРУПИТЕ ЗА ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ДЕН В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

ИНТЕРАКТИВНИ ДЕЙНОСТИ ПО ИНТЕРЕСИ - ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ И ВИЗУАЛНИ ИНСТРУМЕНТИ В ГРУПИТЕ ЗА ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ДЕН В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

STEM ЗАНИМАНИЯ ПО ИНТЕРЕСИ - НАУКА, ИЗКУСТВО И ТВОРЧЕСТВО 

ИЗПОЛЗВАНЕ НА СМАРТ ТЕХНОЛОГИИ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА УЧЕНЕ В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

РАЗВИТИЕ НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКА КОМПЕТЕНТНОСТ ЧРЕЗ МАТЕМАТИЧЕСКИ ИГРИ И РАБОТА ПО ПРОЕКТИ В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ

ИГРОВИ ПОДХОДИ ЗА РАЗВИТИЕ НА ПОЗНАВАТЕЛНАТА АКТИВНОСТ И ЛЮБОЗНАТЕЛНОСТТТА ПРИ ДЕЦАТА В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

ИНТЕРАКТИВНИ ИГРОВИ МОДЕЛИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА МАТЕМАТИЧЕСКИ ПРЕДСТАВИ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

РАЗВИТИЕ НА ЛОГИЧЕСКО И ПРОСТРАНСТВЕНО МИСЛЕНЕ ЧРЕЗ ПРОГРАМИРУЕМИ УСТРОЙСТВА В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

РАЗВИТИЕ НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКА КОМПЕТЕНТНОСТ ЧРЕЗ МАТЕМАТИЧЕСКИ ИГРИ И РАБОТА ПО ПРОЕКТИ В ПРЕУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

РАЗРАБОТВАНЕ И ИНТЕГРИРАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕСУРСИ В ВИРТУАЛНА И ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ

УЧИТЕЛЯТ КАТО ДИЗАЙНЕР НА STEM ПРОЕКТ – ПЛАНИРАНЕ, РЕАЛИЗИРАНЕ И ОЦЕНЯВАНЕ

ПРИЛАГАНЕ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИЯ ПОДХОД КАТО СРЕДСТВО ЗА АКТИВНО УЧЕНЕ И РАЗВИТИЕ НА КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ

СТИМУЛИРАНЕ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКОТО УЧЕНЕ ЧРЕЗ ИГРОВИЗАЦИЯ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ 

 ДИГИТАЛНО ПОРТФОЛИО – ИНСТРУМЕНТ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИТЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ НА УЧЕНИЦИТЕ

 РАЗВИТИЕ НА ДИГИТАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ ЧРЕЗ ИГРОВИ И ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ДЕЙНОСТИ В ДЕТСКАТА ГРАДИНА

СЪЗДАВАНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИГРИ С ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ – ИНОВАЦИИ В ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ

 УЧИТЕЛЯТ И „УМНИТЕ“ ПОМОЩНИЦИ – РОЛЯ НА ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ И ДИГИТАЛНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПЕДАГОГИЧЕСКАТА ПРАКТИКА 

ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ КАТО ПОМОЩНИК НА УЧИТЕЛЯ – ЕФЕКТИВНО ПЛАНИРАНЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС В ДЕТСКАТА ГРАДИНА 

ИЗКУСТВЕНИЯТ ИНТЕЛЕКТ КАТО АСИСТЕНТ НА УЧИТЕЛЯ – ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА НА НОВАТА ПЕДАГОГИЧЕСКА РЕАЛНОСТ

РАЗВИТИЕ НА КРИТИЧЕСКО МИСЛЕНЕ И ДИГИТАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ И ЕТИЧНИ НОРМИ ПРИ ИЗПОЛЗВАНЕ НАИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ 

ИЗКУСТВЕНИЯТ ИНТЕЛЕКТ - ИНСТРУМЕНТ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА ДЕЙНОСТ НА УЧИТЕЛЯ

 ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ ЗА ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ОБУЧЕНИЕТО И ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА НАПРЕДЪКА НА УЧЕНИЦИТЕ

ПРАКТИЧЕСКО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ChatGPT И ДРУГИ ГЕНЕРАТИВНИ ИИ ИНСТРУМЕНТИ В ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС

УЧИТЕЛЯТ КАТО АРТИСТ: ИЗКУСТВОТО ДА ПРЕВРЪЩАШ ЗНАНИЕТО В ПРЕЖИВЯВАНЕ

УЧИТЕЛЯТ - СЪЗДАТЕЛ НА СОБСТВЕНО ТВОРЧЕСТВО В ПОЛЗА НА ПРЯКАТА РАБОТА ПО БЕЛ В ПРЕДУЧИЛИЩНА И НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ

  ИГРОВИ И ИНТЕРАКТИВНИ МЕТОДИ ЗА РАЗВИВАНЕ НА МУЗИКАЛНИ КОМПЕТЕНТНОСТИ В ПРЕДУЧИЛИЩНА И НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ