КВАЛИФИКАЦИОННИ КУРСОВЕ
.............................
Курсове с присъждане на квалификационни кредити
СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ ИГРИ И ИНТЕРАКТИВНИ УПРАЖНЕНИЯ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ПОЗНАВАТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНА ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА
МАТЕМАТИЧЕСКА ПРИКАЗКА – МЕТОДИЧЕСКИ АСПЕКТИ ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПОЗНАВАТЕЛЕН ПРОЦЕС В ДЕТСКАТА ГРАДИНА ЧРЕЗ ИКТ
РАБОТА ПО ТЕМАТИЧНИ ПРОЕКТИ В ДЕТСКАТА ГРАДИНА ЗА ФОРМИРАНЕ НА ДИГИТАЛНИ УМЕНИЯ У ДЕЦАТА
СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ КНИЖКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ПОЗНАВАТЕЛНАТА АКТИВНОСТ НА ДЕЦАТА ОТ ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
УПРАВЛЕНИЕ НА СТРЕСА В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА
АНИМАТИВНИЯТ ПОДХОД В ОБРАЗОВАНИЕТО
ИЗВЪН ЗАНИМАЛНЯТА – МОДЕЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ПЕДАГОГИЧЕСКОТО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕКИПНАТА РАБОТА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ
ИЗПОЛЗВАНЕ НА МУЛТИМЕДИЙНИ УРОЦИ, СОФТУЕРНИ И ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ В ЧАСОВЕТЕ ПО МАТЕМАТИКА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ
ФОРМИРАНЕ НА ДИГИТАЛНА ГРАМОТНОСТ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА СТЕПЕН
ФОРМИРАНЕ НА ДИГИТАЛНА ГРАМОТНОСТ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА СТЕПЕН ЧРЕЗ РАБОТА ПО УЧЕБНИ ПРОЕКТИ
ПРОЕКТНО-БАЗИРАНО ОБУЧЕНИЕ – БАЗА ЗА ФОРМИРАНЕ И ПОВИШАВАНЕ НА ДИГИТАЛНАТА ГРАМОТНОСТ НА УЧЕНИЦИТЕ
СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНИ ЗАДАЧИ И МАТЕРИАЛИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА КЛЮЧОВИТЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА ОБЩУВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖД ЕЗИК, МАТЕМАТИКА И ПРИРОДНИ НАУКИ ЧРЕЗ СЪВРЕМЕННИ ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ
ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИГРИ, ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИРУЕМИ ИГРАЧКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ДИГИТАЛНАТА ГРАМОТНОСТ НА УЧЕНИЦИТЕ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
РАБОТА В ЕЛЕКТРОННА СРЕДА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА
СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНИ КНИЖКИ ЗА АКТУАЛИЗИРАНЕ И ЗАТВЪРДЯВАНЕ НА ЗНАНИЯТА НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
ОБРАЗОВАТЕЛНИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ЕКИПНА РАБОТА
КРЕАТИВНИ ТЕХНИКИ ЗА ПРОЕКТНО-БАЗИРАНОТО ОБУЧЕНИЕ
ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ ПРИ ПРЕПОДАВАНЕ В ЕЛЕКТРОННА СРЕДА
РАЗРАБОТВАНЕ НА ДИДАКТИЧЕСКИ ЕЛЕКТРОННИ РЕСУРСИ ПО ОБРАЗОВАТЕЛНИ НАПРАВЛЕНИЯ И УЧЕБНИ ПРЕДМЕТИ (МАТЕМАТИКА; РОДИНОЗНАНИЕ, ЧО И ЧП; ....)
ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПРОЕКТНО-БАЗИРАНО ОБУЧЕНИЕ В ОБРЗОВАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС
СЪЗДАВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕСУРСИ С CANVA - БАЗОВИ УМЕНИЯ
СЪЗДАВАНЕ НА ИНТЕРАКТИВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕСУРСИ
ТЕХНОЛОГИИ НА ЕКИПНА РАБОТА НА УЧИТЕЛИ (ТИЙМБИЛДИНГ)
АТЕСТИРАНЕ НА ПЕДАГОГИЧЕСКИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ И СЪЗДАВАНЕ НА ПОРТФОЛИО - ТЕХНИКИ И ИНСТРУМЕНТИ
КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБРАЗОВАНИЕТО
ПОРТФОЛИО НА УЧИТЕЛЯ И ФИЛОСОФИЯ НА ПРЕПОДАВАНЕ
СТРАТЕГИИ НА ПРЕПОДАВАНЕ ЗА АКТИВНО УЧЕНЕ
ПЕДАГОГИЧЕСКИ СТРАТЕГИИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНОВАТИВНА, КРЕАТИВНА И ПОДКРЕПЯЩА СРЕДА
ПОДХОДИ И ТЕХНИКИ ЗА МОТИВАЦИЯ ЗА УЧЕНЕ НА НОВИТЕ ПОКОЛЕНИЯ УЧЕНИЦИ
УПРАВЛЕНИЕ НА СТРЕСА И ПРЕВЕНЦИЯ НА БЪРНАУТ В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА
НЕСТРАДИЦИОННИ ПОДХОДИ ПО ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТ
ОБРАЗОВАТЕЛНА ПСИХОМОТОРИКА В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
ОРГАНИЗАЦИЯ НА ОБРАЗОВАТЕЛНО-ВЪЗПИТАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС В ДГ ЧРЕЗ ПЛАНИРАНЕ НА ДЕЙНОСТИ НА ОТКРИТО
СПОРТНИТЕ ПРАЗНИЦИ - ТРАДИЦИЯ ИЛИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО
ИГРОВИ МОДЕЛИ НА ДНЕВНО ПЕДАГОГИЧЕСКО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ НА ОТКРИТО
„ЕФЕКТЪТ НА ПИГМАЛИОН“ В ПРОЦЕСА НА ВЪЗПИТАТЕЛНО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
ПОМАГАЩО ПОВЕДЕНИЕ НА ПЕДАГОГА В ПРОЦЕСА НА ВЪЗПИТАТЕЛНО ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ С РОДИТЕЛИ В ПРОЦЕСА НА ПРИОБЩАВАНЕ НА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ
ПРЕВЕНЦИЯ НА НАСИЛИЕТО НАД ДЕЦА
КИБЕРСИГУРНОСТ И БЕЗОПАСЕН ИНТЕРНЕТ
МЕДИАТОРНИ ТЕХНИКИ ЗА ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА КОНФЛИТНИ СИТУАЦИИ В ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА
МЕТОДИЧЕСКИ АКЦЕНТИ ПРИ ОРГАНИЗАЦИЯ НА ИЗВЪНКЛАСНИ ДЕЙНОСТИ
STEM (STEAM) КОНЦЕПЦИЯ В ОБРАЗОВАНИЕТО - ПРАЗКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ И МЕТОДИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ
ВНЕДРЯВАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ В ЧАСА ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА. СЪЗДАВАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ УЧЕБНИ РЕСУРСИ
ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ДЕФИЦИТИТЕ ПО БЕЛ В ПРОГИМНАЗИАЛЕН И ГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП
КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЕЛ В ПРОГИМНАЗИАЛНИЯ И В ПЪРВИ И ВЪВ ВТОРИ ГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП
ИНТЕРТЕКСТУАЛНИ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ЛИТЕРАТУРА В ПЪРВИ И ВЪВ ВТОРИ ГИМНАЗИАЛЕН ЕТАП
ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ОБУЧИТЕЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ ПО БЕЛ ПРИ УЧЕНИЦИ БИЛИНГВИ, ЕМИГРАНТИ, БЕЖАНЦИ, ТЪРСЕЩИ И ПОЛУЧИЛИ МЕЖДУРАНОДНА ЗАКРИЛА В V - VII КЛАС
ДИАГНОСТИКА НА ГОТОВНОСТТА ЗА УЧИЛИЩЕ ПО БЕЛ
РАЗРАБОТВАНЕ НА ТЕСТОВИ БАТЕРИИ ЗА УРОКА ПО ЛИТЕРАТУРА В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ
ЛИТЕРАТУРНО ОБУЧЕНИЕ В ПОЛИЛИНГВАЛНА ЕЗИКОВА СРЕДА
ЕЗИКОВА, ЛИТЕРАТУРНА И БИБЛИОТЕЧНА ПЕДАГОГИКА - ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ И ПРОМЕНИ В ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СРЕДА
ПРЕПОДАВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК КАТО ЧУЖД ЕЗИК В УЧИЛИЩЕ
ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ОБУЧИТЕЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК ПРИ УЧЕНИЦИ БИЛИНГВИ, ЕМИГРАНТИ, БЕЖАНЦИ, ТЪРСЕЩИ И ПОЛУЧИЛИ МЕЖДУРАНОДНА ЗАКРИЛА В НАЧАЛЕН ЕТАП
РАЗВИТИЕ НА СИЛНИТЕ СТРАНИ НА ХАРАКТЕРА ЧРЕЗ СЪЗДАВАНЕ НА ПИСМЕНИ ТЕКСТОВЕ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
ПЕДАГОГИЧЕСКИ КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА РАБОТА С ДЕЦА В РАННО ДЕТСТВО
ФОРМИРАНЕ НА КОМПЕТЕНТНОСТИ ЗА БЪДЕЩЕТО В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
БЕЗОПАСНОТ НА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪЩИЩАТА
ИНТЕРАКТИВНИ МЕТОДИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО
РАЗВИВАНЕ НА УМЕНИЯ ЗА ОКАЗВАНЕ НА ПЪРВА ПОМОЩ В УЧИЛИЩНА СРЕДА
STEM ОБУЧЕНИЕ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ - ПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ
ПРОЕКТИРАНЕ И РЕСУРСНО ОСИГУРЯВАНЕ НА STEM ЦЕНТРОВЕ В УЧИЛИЩЕ
ЕМОЦИОНАЛНО ВЪЗДЕЙСТВАЩИ И МОТИВИРАЩИ ХИМИЧНИ ЕКСПЕРИМЕНТИ
ДИЗАЙН НА ОБУЧЕНИЕТО-ОБЩИ МОДЕЛИ И КОНКРЕТНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ПРАКТИКИ ПО ХИМИЯ
ХИМИЧНИЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ХООС ПРОФИЛИРАНА ПОДГОТОВКА - МОДУЛИ 1-4. ИНОВАЦИИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРИРОДНИ НАУКИ
КОМПЕТЕНТНОСТНИЯТ ПОДХОД В ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРИРОДНИ НАУКИ
СТАНДАРТИ И НОМЕНКЛАТУРИ В ХИМИЯТА
УЧЕБНИЯТ ЕКСПЕРИМЕНТ ПО ПРИРОДНИ НАУКИ-ИЗПОЛЗВАНЕ НА МУЛТИМЕДИЙНО СЪДЪРЖАНИЕ И ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ
ФИЗИЧЕСКО РАЗВИТИЕ В РАННО ДЕТСТВО. КОМПЛЕКСНА ПРОМОЦИЯ НА ЗДРАВЕ В РАННА ДЕТСКА ВЪЗРАСТ /ОТ 1-6 Г./
ПСИХИЧНО РАЗВИТИЕ В РАННО ДЕТСТВО. ПРОМОЦИЯ НА ПСИХИЧНОТО ЗДРАВЕ ПРИ ДЕЦА В РАННА ДЕТСКА ВЪЗРАСТ /ОТ 1-6 Г./
ЛИЧНА ХИГИЕНА И ХИГИЕННИ НАВИЦИ НА ДЕЦАТА. ХРАНЕНЕ /ОТ 1-6 Г./
ПЪРВА ДОЛЕКАРСКА ПОМОЩ ПРИ ДЕЦА В РАННА ДЕТСКА ВЪЗРАСТ /ОТ 1-6 Г./
ФУНКЦИОНАЛНА ОЦЕНКА НА СПЕЦИАЛНИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ: ПОДХОДИ И ПРАКТИКИ
ДИФЕРЕНЦИРАНЕ И АДАПТИРАНЕ НА УЧЕБНОТО СЪДЪРЖАНИЕ ЧРЕЗ ИНОВАТИВНИ ПОДХОДИ И ИЗКУСТВЕН ИНТЕЛЕКТ
ИНТЕНЗИВНОСТ НА ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ПОДКРЕПА И ЕФЕКТИВНА РАБОТА НА ЕКИПИТЕ ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЧНОСТНОТО РАЗВИТИЕ
ПРИЛАГАНЕ НА СОЦИАЛНО-ЕМОЦИОНАЛНО УЧЕНЕ В ЧАСОВЕТЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ
ДИНАМИЧНА КЛАСНА СТАЯ ПО МАТЕМАТИКА: ОТ ФРОНТАЛНО ПРЕПОДАВАНЕ КЪМ АКТИВНО УЧЕНЕ
ДИГИТАЛНИ ТЕХНОЛОГИИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА (5.-7. КЛАС)
АКТИВНИ МЕТОДИ И ЕКИПНА РАБОТА В ЧАСОВЕТЕ ПО МАТЕМАТИКА